Tuesday, February 26, 2013

10th antenatal check up

Salam..
Sekejap je dah 10 kali saya pergi check up. Kali ni untuk 36w punya check up. Hasilnya

Urin : negative Albumin dan glucose
Berat : sama seperti check up lepas (nurse cakap tak lama dah nak bersalin ni)
BP : 110/70 mmHg
Hb : 10.4 (sudah pen merah)
Fundal Height : 35cm (normal)
Fetal heart rate : 152 bpm (normal)

Check up kali ni jumpa nurse je. Next check up baru jumpa doktor untuk scan tengok ketuban, berat baby. Tapi kali kena ambil darah dekat lengan tu sebab Hb dah <10 .="" 11.5="" ambil="" banyak="" beza="" br="" darah="" dari="" hujung="" jadi="" jari="" kan="" kapilari="" kat="" keputusan="" lengan="" lepas="" tu="" vein.="" yang="">

Next check up setiap minggu. Adeh, malas cek nak drive cari parking segala bagai.

0 pendapat:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...