Thursday, July 11, 2013

Mykad baru

Salam..
Dah tukar kepada Mykad baru? Saya sudah. Bulan lepas dah tukar. Tak de plan pun nak tukar. Kebetulan senior sembang yang dia dah tukar Mykad, rasa nak pergi buat jugak. Kejap je proses nya. Orang pun tak ramai dekat JPN. Yang nyatanya kena DENDA. Sebab sepanjang umur saya dari 18 hingga 25 tahun saya belum menukar Mykad. Maka saya kena denda RM40. Erk!!! Kalau tahu kena denda if tak tukar Mykad, lama dah saya pergi tukar. JPN sekangkang kera je dengan rumah family saya. Kenapa JPN tak war-warkan isu denda ni? Ingat kan kalau Mykad hilang je kena denda. Huhuhuhu

Bagi perempuan yang bertudung pakai tudung berwarna gelap ye. Kalau tak kena tukar pakai tudung yang di sediakan di situ. Lelaki kena pakai baju yang colour terang. Kalau warna cerah nanti kena pakai vest (betul ke eja). Saya pakai tudung yang JPN sedia. Awning lagi. Ngeee. Mykad saya siap seminggu je. Check online kata dah siap, terus pergi ambil.

hubby cakap muka macam makcik-makcik T_T



No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...