Thursday, April 3, 2014

Cashout Nuffnang kali ke2

Orang lain dah berpuluh kali cashout tak kecoh pun. Hahahahahha.. Lantak la. Blog aku, sukati aku. First cashout masa penghujung 2012, dah 2014 baru leh cashout kali ke2. Teruknya progress. Masa 2012 saya tunggu RM100 baru cashout, kali ni tunggu RM150. Next RM200 ke RM1k? InsyaAllah murah rezeki ada la. Sekarang kalau BE tak banyak pun tau dah sebab pe, blog suram, bersawang. Lagi sebulan dapat la cek. Harapnya. Jangan la delay, masalah macam hari tu. Nak tengok berapa lama progress kali ni. Klik cashout 24/3/14 22:16


 *update
7/5/2014 - dah terima cek

0 pendapat:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...