Friday, December 19, 2014

Mom & Baby Expo at SPICE

Macam biasa tiap-tiap tahun kalau ada event ni memang excited nak pi. Event ni banyak sponsor dan tour satu semenanjung dan Penang memang turn last sekali. Tengah tahun kami pergi di Kuantan. Kami laki bini kebetulan bercuti Jumaat (5/12/14). Lepas setel beberapa hal lain dan terus ke SPICE. Booth banyak, banyak pilihan produk dari brand berjenama hinggalah tiada jenama. Tak bestnya diaper yang ada MamyPoko, Diapex, dan beberapa brand tak popular. Kebetulan ada event FOODeLicious di tingkat atas yang tak kurang menariknya. Cut the story short, selepas 5 jam di sana, ini yang kami bawa balik rumah.


A - register dan dapat beg. Dalam beg ada mug, 3 kotak enfagrow milk, 2 sampel cerelac dan sampel lotion.
B - redeem di booth Enfagrow. Tunjuk SMS yg dapat , tulis detail dan dapat height chart + 3 ready to drink enfragrow milk.
C - Pureen. 4 pasang baju, 2 head to toe wash, oil. Belian >RM80 dapat kalendar meja. Lain-lain tu memang di beri pada semua yang beli kot. Head to toe, lotion, wipes, cleanser bottle.
D - Nursing bra RM50 3 pasang. No brand
E - MAMYPOKO - first time beli produk mereka. Kali ini nak try easy fit pant 3 pack RM90 size M 60+10 pcs. FOC baby wioes dan pad Sofy
F -free sample diapers brand unknown + SOFY pad

A - Indocafe - 3 pek RM 24.95
B - redeem di booth A. Dapat kupon di entrance
C - paket sampel produk Indocafe + notebook FOC sebab belian >RM24. Lain-lain hasil dari cabutan bertuah (notebook, botol air, fridge magnet, coaster, mug, beg)
D - Spritzer RM5. 4 botol berlainan produk. 1 hubby dah habiskan.
E - Teh wangi RM10 untuk 2 peket. (2x40 uncang) + FOC sekotak tisu, kalendar dan 1 sampel produk.
F - frozen 3 pek RM20. Frozen food leh grg, rebus. Tadi ada bagi tester. Sedap, tu yang rembat.
Saya dan suami memang suka join event camni, selalu la kami tengok banner yang gantung nak tengok mana yang leh jenguk.

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...