Monday, July 13, 2015

Jun - Contest, Giveaway dan free sample

Salam..
Sudah pertengahan tahun, entri khas untuk kumpul segala sampel yang saya request, hadiah menang contest dan giveaway. Pendek kata, segala barang free dapat, ada cerita sini.

1) WOOP.my

Register, complete mission, dapat point untuk setiap mission yang berjaya dan tebus hadiah dengan point. Kali ni saya tebus softlan. Kebetulan softlan kat rumah dah habis.

2) SOFY

Jawab survey dah di beri gift. 2 keping pad 😊

3) Living & Home Exhibition

Expo di SCCC, reGister dan dapat kitchen timer. Selalunya even di sini tak pErnah dapAt apa pun. KaLi ni lucky.


4) Lancome

Register, tErIma sms, pergi kaUnter Lancome dan redeem.



5) Deuter MalAysia


JAdi 80 yaNg terawal komen keMudian keMpen like pada post status yaNg meNtion nAMA kita. JeNuh keMpEn. SeBulan gaK tempoh kempen dan AlhAmdulillah deNgaN 75 likes saya menang. Ini contest yang hadiahnya paling mahal saya pernah terima.


6) FB TaG Course


 JawaB soaLan daN tag 5 OraNg kAWaN. SayA dapat hadiah SaGuhati, tiket wayang tayangan premium di GSC 1 Utama dan saya tak pergi.

7) FB Daia MaLAysiA Giveaway

Kira peRbezaan dan saya yang bertuah. Tiap2 minggu ada giveaWAy ni baru kali ni beRtuah.

8) Domino's Pizza


JaWaB sOalan dan terima PM code voucHer. RedeEm kat outlet Mega Mendung saja.

9) DOve, SAMple Nivea


Dove body bath redeem dari vaseline.woop.my, Nivea Request saMple.

10. T3 sampel


Request kat website ke FB

11. CarRie Junior #FatherhoodMoments

SeMpEna hari bApA, lEtak gambar ayah bersamA anak. Mulanya cakap 5 pemenang, kemudian, semua yang join dapat hadiah.


12. Dumex MAmil Learning step 3

KaLi ke3 rasanya daPat susu ni. KALi ni request sebab teNgah keMpen kat woop.my
DaPAt suSU kena complete missiOn untUk kumpul point.


13. Laurier saMples

Request di Fb KaoLaurier


14. Enfagrow

Request di website www.enfaGrow.com.my


15. LINE SHOPPING - ZALORA
 MaSa gAMbaR keLuAr, taIP je ZALORA, daPAt la voucheR kOd coupon RM50. Kena beLi seKUrAnGnyA Rm75 bARu vALiD. ExpirEd 1 Julai. TaK gUnA pun. SaYA tAk peRnAH sHopPoling dI Zalora

16. Enfamama Club


Dapat sticker kereta. Lama dah register jadi ahli. Macam dah pernah dapat sebelum ni.

17. Cheekaboo - Smiling Little World Photo Contest


Post gambAr anAk senyum, tak menang pun. Tapi semuA yanG jOIn dapat baucar diskaun RM20 untuK pembelian RM100 di websitE meREka.

18. CaLtex gUesS & wIn

 Teka bilangan tankeR pastu cipta slogan yang menarik. Saya antara 100 yang terpilih

Alhamdulillah :)

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...