Friday, May 13, 2016

April 2016 - Freebies, giveaway, contest

1. Kotex sample


Request di link yang di beri di FB Kotex.

2. ASB - buku rancang pendapatan


PM FB ASB jawapan kepada soalan yang diberi dan saya dan suami bertuah.


3. Bionics hamper


Anjuran FB Bionics, like, share je. Dan saya jadi 3 yang bertuah.


4. MyMerries - Instagram

Giveaway anjuran diapers Merries. Ada di FB dan Ig, dua-dua saya join. Saya bertuah di Ig.


5. Nanowhite facial cleanser sampel

 Request di FB Nanowhite

6.  McD Iconic Quiz


Jawab soalan yg diberi di FB McDonald's dan saya antara 50 yang terpilih.


7. Redeem woop.my point

Point terkumpul di woop.my,  hasil dari mission yang buat, saya tebus barang yang ada. Dah tak banyak barang sebab brand kempen pun tak de sekarang ni.



8.  Mamee Chef sampel


9. Sulva Organic Lip Balm sampel

Request di Fb.

10. Sampel dari Ichikami

PM details di FB dan terima sampel shampoo dan conditioner

11.  Sampel tisu basah dari Kleenex

Request di website Kleenex


12. SevenSeas suprise gift

Jawab soalan yang diberi di FB dan semua yang jawab dapat suprise gift.


13. Delica Spot Them All


Contest di FB Delica. Jawab soalan yang di beri dan tunggu jika bertuah.



14. Juice Works 10k Giveaway

Anjuran FB Juice Works sempena fanpage mencapai 10k likes. 10 hari berturut-tutut ada giveaway dan join semuanya. Husband yang bertuah. Ini kali kedua menang dari fanpage ni. Yang pertama dulu baucar RM10, tebus di KLCC. Sedap air nya. Fresh sangat.


15. Shawl Instant Tasneem pearl Giveaway



Anjuran Hayati Eljameela Rannea. Join group beliau, invite 100++ rakan-rakan. Saya jadi 20 yang bertuah terima shawl bwrnikai RM69. Kena bayar postage sahaja, nak walk in ambil kat butik pun boleh tapi nun di Bangi.

Sampai je shawl, mak dah cup nak buat tudung raya. Dia tau anak dia setia pada bawal.

16. Jordan Asia Pacific


Giveaway semeena world garlic day. Komen makanan kegemaran yang bahan-bahannya ada garlic.

Alhamdulillah untuk rezeki yang tidak putus-putus.

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...