Thursday, April 6, 2017

Mac 2017 - Giveaway, Contest, Freebies dan Sampel

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Bulan Mac bulan kegemaran saya. Moga di murahkan rezeki pada bulan ini.

1. Honda Malaysia - Watch & Answer


Jawab soalan berkenaan Honda City yang baru pada video di FB Honda Malaysia. Dan saya terpilih. Hadiah kena collect di Honda Authorised Dealer. Saya pergi lepas 4 hari terima PM dari Honda, tapi kata staf gift belum ada. Di minta untuk tinggalkan contact number dan akan hubungi.

2. Honda Malaysia - CNY Count & win


Contest ni join masa Tahun baru Cina. Bulan 3 baru terima PM dari pihak Honda. Diminta beri detail dan hadiah akan pos.




3. BB House


Giveaway di FB. Saya dan suami join letak gambar Auni. Acc husband menang.


4. Melaka Alive - count the rooster


Contest di FB Melaka Alive. Kira bilangan ayam dalam gambar dan jawapan yang tepat adalah pemenang. 10 pemenang di cari tapi 2 je yang jawab tepat. Hadiah kena pick up di Shah Alam / Melaka.

5. Prego Malaysia CNY E-Angpow


Shortlisted je, kena jawab soalan kot email dan bagi detail akaun bank untuk transaction. Kalau menang dapat la RM100.

6. Dream Big comment and win


Anjuran Design Village. Komen angan² yang pelik masa kecil dan menang baucar Kipling RM50. Baucar kena pick up di Design Village.



7. Ollie's Monday Q contest
Tiap² minggu ada kuiz ni. Hadiah kena pick up di Oppo CS yang kita pilih.

8. Fetal Kick Tracker


Register di Anmum website dan dapat ni free.

9. Sampel Hebal tea

Request di Fb

10. Astro circle Valentine day Contest


Buat apa² bentuk ❤ dan tag pasangan. Saya antara yang menang.

11. NanoWhite Fresh Aqua Sleep Essence Giveaway


Giveaway di FB Nanowhite. Jawab soalan dan isi details.



12. Biogrow spread & win contest


Contest di FB. Share video dan tag rakan² FB.



Saya agak sibuk bulan Mac menguruskan kenduri. Tak banyak masa yang ada nak join contest. Walaupun sibuk, saya bersyukur, 12 kemenangan bulan ini.


No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...