Thursday, June 22, 2017

Whiteroom Photoshoot Raya 2017



Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Tahun ni tahun keempat kami sekeluarga buat photoshoot ni. Lokasi dan photographer masih orang yang sama. Set dengan OP date dan time. Saya set hari cuti dan waktu malam. Selalu pun buat malam. Dah berbuka rasa bertenaga, Anas dan Auni pun waktu aktif masa tu. Senang nak handle. Tapi saya bawa adik saya untuk bagi mudah shoot. Petang tu OP pesan bawa pendrive. Nanti terus copy paste gambar then gambar yang dah edit dia akan email. Beberapa hari sebelum shoot saya survey la posing dengan props. OP sediakan props, tapi saja la nak bagi nampak kelainan. Saya bawa glider dan hamper kuih raya.



Shoot selama 30 minit. Alhamdulillah Anas dan Auni bagi kerjasama. Ada la lari sana sinj tapi biasa la budak-budak. 10 lebih gak baru kami gerak balik.

2 comments:

  1. insert your data

    ReplyDelete
  2. With this Blackberry spy software you will not be left in the dark.
    In order not to sound like that, you need
    a voice changer that has more than 2 or 3 adjustments.
    Do you suspect that your employee is performing something mistaken with your enterprise.

    ReplyDelete

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...