Monday, February 5, 2018

Januari 2018 - hadiah contest, giveaway, freebies, goodies dan free sample

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Tahun baru dengan azam makin mahal hadiah yang diterima. Hahahaha. Tak la, moga bertambah rezeki dan lebih luck

1. Planner 2018 dari zakat


Saya terima planner 2018 dari Pusat Zakat negara. Sejak saya daftar potongan zakat melalui gaji, setiap tahun terima planner.

2. Sampel Kotex


Sampel di terima lepas klik button sign up kat FB Kotex.

3. B Infinite B Brain Exercise

Jawab soalan kat link FB pastu masukkan nombor Bcard dan details. Lepas beberapa minggu saya terima email cakap saya menang dan point terus di masukkan ke akaun Bcard.

4. Sampel Dove


Daftar di link yang lalu lalang di FB, dan saya terima shampu berdama perapi rambut.

5. Kalendar 2018

 PM mySafeBox alamat dan jika bernasib baik terima la kalendar.

6. Faber Castell

Tengok video di post entry contest dan jawab soalan. Pastu tag seorang BFF. Saya antara 30 yang bertuah.



7. Sampel Merries Pants


Request di website Kao

8. Bagan Dalam Power Run 2018


Bayaran RM21 dapat tshirt, bib, sijil, medal, mineral, energy drink dan nasi goreng.




9. Line - Watson Malaysia

Jawab soalan di Line dan dapat kupon diskaun. Malangnya kupon hanya boleh di gunakan di beberapa outlet terpilih saja. Kat Penang tak de outlet yang boleh guna.

10. Honda Motorcycle Malaysia


Like FB, like post, tag dan share post. Saya dan suami antara 50 yang terpilih.



11. SmartHeart Xmas Screenshot


Screenshot gambar lengkap di post FB contest. Nama husband antara pemenang.


Hadiahnya buku nota, makanan kucing

12. Ang Pow dan souvenir


Hadiah dari pesakit

13. Sampel steam eye mask


Banyak kali dah terima sampel ni tapi tak pernah cuba. Baru ni cuba dan ia sangat menenangkan. Rasa panas masa letak di mata.

14. Book Doc - December week 2


Jawab soalan dan saya terpilih sebagai pemenang. Hadianya tiket wayang TGV.


15) sampel diapers Apple crumby


Ada link di FB Applecrumby. Isi form dan size limited Size S je. Mujur Auni saiz s.

Alhamdulillah.. Jujur kata, saya dah kurang masa nak join semua contest. Kekangan masa. Di tempat kerja, busy dan masalah internet. Di rumah, kerja rumah banyak dan handphone lebih banyak masa di tangan orang lain dari saya.



No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...