Saturday, June 1, 2019

Mei 2019 - contest, giveaway, sampel

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Seronok joun contest bulan Mei sebab bulan Ramadhan banyak contest. Selalu pun banyak cuma dah belajar ni kekangan masa la sikit. Saya join mana yang mampu je la.

1. XES Shoes


Giveaway di FB XES. Byk kali dah join, Alhamdulillah, ada rezeki kali ni. Harap², dapat kasut raya 😅


2. Drypers What Fits you Challenge


Saya join guna akaun FB husband sebab taj de gambar saya dengan anak tengah bersukan. Rezeki guna gbr husband leh menang. Hadiahnya canvas photobook 20x30.

3. Sampel Dove


Apply kat FB Dove.

4. Sampel Ellgy


Ni pun apply kt FB Ellgy Malaysia

5. Sampul duit Seamaster


Ada post berkenaan sampul ni di FB Seamaster. Isi particular je.

6. Photobook x Lazada

Letak gambar suasana raya di entry post kat FB Lazada. Guna dua akaun, akaun saya dan suami. Dua² menang. Hadiahnya canvas print 24x36 canvas print dari Photobook.

7. GSC and Ugly Doll

Komen di giveaway post kat FB GSCinemas. Husband yang dapat hadiah ni. Merchandise Ugly Doll. Husband pergi collect di GSC. Saya tak sempat pegang pun, Anas Auni dah ambil dulu.



8. Sampul dan kad raya Ogawa


Pergi outlet Ogawa, tunjuk post giveaway di FB Ogawa Malaysia. Dan dapat sampul dan kad raya ni.

9. Rasa Sifu ™ Instagram contest

Saya dapat sampel Rasa Sifu bulan lepas rasanya. Pastu masak guna produk tersebut dan upload picture masakan di Instagram. Saya terpilih sebagai pemenang Rasa Sifu ™ Instagram Contest.



10. Sampul duit raya Vivo Pizza


Giveaway ni husband yang menang. Like, share dan tag kawan FB.



11. Sampul Raya Snappy Tomz


Tag kawan dan share. Giveaway di FB dan Ig. Saya menang yang Ig.



12. Flamitoz giveaway

Kira berapa perkataan SYOK dekat puzzle pastu tag 2 kawan.


13. Morigana

Tag kawan, like dan share post peraduan di FB Keluarga Morigana. Saya dapat nombor 3.



14. Soy Master


Contest di FB. Letak gambar keluarga. Saya letak gambar keluarga besar saya semasa Raya. Alhamdulillah menang.


15. Onitek


Contest di FB onitek. Teka gambar dari klu yang di beri. Pemenang dapat sampul raya.


No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...