Tuesday, June 25, 2019

Revie novel : Rindu yang terlarang


Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Saya beli novel ini kerana penulisnya. Malangnya saya rasa kisahnya, jalan penceritaan agak kebudak-budakan. Saya rasa bisan nak meneruskan pembacaan. Lama saya berhenti. Lama juga masa diambil untuk meneruskan pembacaan.

Sinopsis
Faith dan Ainura berkahwin tanpa restu keluarga. Ibu bapa mereka bergaduh berkenaan isu tanah dan hubungan mereka tidak pernah nampak akan berbaik. Akibat mendapat tentangan keluarga mereka bernikah dengan diwalikan oleh tok wan. Bahagia mereka cuma sementara bila keluarga masing² mengetahui hubungan mereka. Ain di dera dan Faith dipaksa menceraikan isterinya. Selama 6 tahun masing² hidup merana. Bagi Ain, Faith telah mati. Dia sempurna drngan tok wan dan Fawwaz. Faith pula kemalangan dan koma. Baginya dia tidak ada keluarga. Pertemuan semula Faith dengan Ainura merubahkan kehidupan. Faith mula mengejar Ain. Ditambah pula dengan kehadiran Fawwaz, Faith lebih bersemangat. Ain pula tidak mahu hubungan baiknya dengan ibu bapa kembali rosak dengan berkahwin semula dengan Faith. Dia mula membuka hatinya pada Redza. Adakah Faith berjaya merebut hati Ain?

Saya bagi 2/5 untuk novel ni. Ini hanya pendapat saya. Boleh baca dan mungkin pendapat orang lain berbeza.

1 comment:

  1. Terima kasih atas Infonya gan!! saya belajar banyak di artikel ini, jangan lupa kunjungi juga..

    Ini dia tempat Terbaik Prediksi Bola

    Pastikan Agen Bola anda dari Bandar Judi Bola

    Ini bukan Agen Kaleng-kaleng tapi Situs Judi Bola

    Butuh Dana Cepat ? Kunjungi Judi Bola Parlay

    ReplyDelete

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...