Tuesday, September 10, 2019

Butterworth Fun Walk 2019


BUTTERWORTH FUN WALK 2019.

Date: 08-09-2019
Time: 7.30 am
Location: Tepi Padang Haji Ahmad Badawi Butterworth.
Early Bird Fee : RM 31
Distance : 6.4km

Bulan September saya dah habis belajar, so boleh la join fun run balik. Ini event pertama saya join selepas habis belajar. Rasanya event ke 4 untuk tahun 2019.


Sehari sebelum ambil baju. Alamat penuh ada bagi tapi landmark office tak bagi. Jenuh pusing cari tempat. Lebih dari sejam baru jumpa. Tu pun saya call event management. Staf datang pick up tunjuk jalan. Sepanjang sejam tu memang jumpa beberapa orang yang sesat cari tempat.



Flag off 7.30 pagi. Anas Auni tinggal kat rumah family saya. Kami pergi naik motor je. Masa sampai tengah warm up. 7.30 pagi semua dilepaskan. Husband saya lari, saya jalan. Selepas 1 jam lebih baru saya sampai.


Dah sampai, ambil medal, air dan roti. Kami bergambar dan gerak balik.

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...