Wednesday, September 25, 2019

Review Novel - Love Elsa


Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Karya Acik Lana 2019. Saya order online dari AL. Novel ni ada 2 series, so saya tunggu dua2 novel dah ada baru saya baca. Kesimpulan selepas habis bacaan, saya suka. Kisah tentang manusia ada super power. Saya memang suka kisah camni. Walaupun ada super power, ia masih logik dan diterima akal. Clichenya semua watak AL haruslah perfect dari rupa paras. Yang itu saya kurang gemar. Apa pun saya bagi 4/5. Boleh dibaca berulang kali dan sayang nak let go.

Sinopsis
Ridza Kim, pulang ke Malaysia selepas aduan Madam Qistina berkenaam syarikat tinggalan arwah ayahnya. Dia menetap di TLC berjiran dengan Ammara. Ammara gadis OCD yang keseorangan selepas ibunya meninggal. Dia sentiasa memakai sarung tangan bagi melindungi dirinya. Beberapa insiden berlaku dan mereka mulai rapat. Ammara sedar kehadiran Ji Hyun pada Kim. Kim dibantu Ammara menyelesaikan masalah syarikatnya. Kim mulai sedar perasaannya pada Ammara bukan saja sebagai kawan tetapi lebih dari itu. Kehadiran Ji Hyun di kediaman Kim menyedarkan Ammara.

Setakat itu je saya kongsi. Boleh beli di FB Acik Lana atau tengok je Shopee ramai jual.

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...