Monday, June 1, 2020

Mei 2020 - Sampel, goodies, gift, contest dan giveaway

Assalamualaikum, Salam Sejahtera.
Selamat Hari Raya 😊

Jom tengok koleksi Barang percuma saya terima sepanjang bulan Mei. 

1. Discovery Park


Post gambar dengan haiwan 3D. Pilih haiwan kat google nanti keluar image 3D. Saya mintak Auni bergambar macam Panda. Alhamdulillah, dapat first prize. Sebab PKP, PKPB prize tak leh guna g. 

2. Watch & Seek Contest - Minggu 1


Jawab soalan berdasarkan video di FB Kaolaurier. Then share Slogan kenapa sukakan Laurier Night Safe. Alhamdulillah saya antara pemenang minggu pertama. 



3. Snappy Toms Sampul Raya Contest

 
Like post contest. Share di wall dan tag rakan-rakan. Screenshot dan komen bukti share.

Alhamdulillah, sangkut 2 akaun FB. Dah dapat saya bagi kat kawan-kawan. 

4. Marrybrown 


Jawab soalan di FB Marrybrown. Menang baucar RM20. Guna dah beli untuk buka puasa. 


5. Pregnant kit Nestle


Entah camna boleh dapat padahal tak request pun. Ye la, tak pregnant buat apa nak minta. Huhu. Saya lak bukan penggemar susu. Rezeki biras la ni. Dah dia pregnant, hadiahkan pada dia. 

6. Ramadan gift for Frontliners 


Tak pasti siapa yang bagi tapi katanya untuk Frontliners. Kurma atas tu tau la. PM yg bagi pada penjawat awam 1 malaysia.
Lain-lain tak pasti. Apa pun alhamdulillah. 

7. SmartHeart


Giveaway di FB Smarrheart. Tag kawan dan share. Yang ni banyak pemenang dipilih. Saya sangkut 2 nama. 



8. BigFoot


Ni pun giveaway di FB. Tak 3 kawan FB dan share. 



9. Sampul duit Raya


Sampul ni isi masa bulan puasa lagi. Di FB Solar Gas ada google form. Isi particular, seminggu lepas raya baru terima.

10. Sampel Pes Maggi


Ni pun request di FB, isi particular di Link yang diberi. Saya rasa saya isi particular untuk 3 alamat. Maggi pos guna DHL. Bagus sungguh. 

11. Sampul duit raya


Ini join di Instagram. Komen di Ig Ayu, isteri Tomok. Jawab soalan dan tag kawan. Saya join 2 yg ni. Satu g kat Ig Cik Epal. Dah menang kena bagi details pada pihak ke3. 


Alhamdulillah, 11 hadiah / barang free untuk bulan Mei. Join mana mampu je. Memang tak menang tangan sekarang. 

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...