Friday, March 8, 2019

Februari 2019 - Freebies, Sampel, Giveaway, Contest, Hadiah

Salam sejahtera dan assalamualaikum

1. Olive Tree Hotel Penang
Giveaway ni di Instagram Olive Tree Hotel. Tag 3 kawan dan #. Saya antara 20 yang bertuah menang red packets dari OTH.




2. Shopback x Sephora


Teka warna lipstick di entry giveaway di Instagram Shopback. 10 yang bertuah menang Sephora makeup pouch.



3. Lazada #PuzzleOfLove

Saya antara yang shortlisted contest sempena valentine day di FB Lazada. Mula-mula letak hashtag dan tag. Lepas shortlisted kena letak gambar bersama pasangan dan letak kenangan bersama pasangan. Seorang pemenang dapat hadiah barang Habib Jewels. Tapi tak menang pun.

4. Avis Malaysia


Tag rakan untuk follow FB Avis Malaysia. 2 akaun Fb saya menang.



5. Survey


 Husband yang dapat. Jawab survey dan dapat hadiah ni

6. Sampel Milo



Isi details di FB dan dapat sampel produk Milo. Kami suami isteri dapat.

7. Pgeon


Gift dari Pgeon. Apply di FB Pgeon, lepas tu pick up kat lokasi yang di beritahu di SMS. Gift ni limit untuk negeri² tertentu je.

8. Caltex


Isi minyak di stwsyen minyak Caltex. Dapat muffin, kek dan baucar ke tempat² menarik di Pulau Pinang.

9. Hadiah perpisahan


Kawan-kawan bagi barang di atas sempena hari² terakhir saya nak pergi belajar.

10. Transdermal Magnesium Oil


Minyak yang digunakan untuk rawat cramp. Ini sampel yang saya dapat request di FB.

11. Home Tester Club


Sampel produk rawatn rambut Lux. 2 kali email ke Home Tester Club baru terima barang ni.


No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...