Friday, April 5, 2019

Mac 2019 - Hadiah, Freebies, Sampel

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Ini entry wajib setiap bulan. Kumpulan hadiah dan barang free yang diterima setiap bulan dari event yang hadir, menang contest atau giveaway. Bermula bulan Mac, tak banyak sangat yang ada. Saya lebih fokus pada pembelajaran.

1. Sampel Purina


Makanan kucing.

2. Sampel Magnesium oil

Minyak sapu untuk sakit otot.

3. Lucky Draw

Hamper husband dapat lucky draw event di Taman.


4. Golden Ribbon


Golden Ribbon dari JAG untuk complete mission

5. BookDoc


Jawab soalan dan download apps. Hadiah tiket wayang.



6. Brezza Hotel

Follow Ig hotel dan saya menang. Boleh stay kat hotel. Saya minta postpond hadiah sebab tak de cuti.

7. Me-O Malaysia


Like, tag dan share FB. Hadiahnya kalendar dan makanan kucing.



8. Kuiz

Jawab soalan kuiz online dalam kelas ramai-ramai. Saya dapat nombor 2. Hadiahnya coklat.

9. Home tester club - tester


Saya terima sampel dari  HTC. Mega Bio-life Glow untuk di cuba dan review selepas guna.

10. Redeem Drypers point


Tebus point drypers.

11. Play and win


Giveaway di FB Falken. Susun je moving picture jadi sama.

12. Wtpstore


Giveaway ni di Instagram. Explain kalau menang produk diorang nak buat apa? Saya kata nak ajar anak² Math.



13. Jimat Kaki


Giveaway dari jimat Kaki. Husband menng tapi masing² tak erasan

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...