Wednesday, November 27, 2019

Review novel : Aku Cantik?


Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Saya nak reviewnovel yang dah dibaca. Novel beli tahun lepas rasanya masa sale 12.12 kot. Masa beli ni klik je novel yang belum baca. Sudahnya masa nak baca terkial-kial nak habiskan. Novel ni sesuai untuk remaja. Pembacaan saya banyak lompat2. Saya baca pada dialog je. Monolog hati saya langkau. 3 minggu juga nak habiskan bacaan.

Rima anak bongsu pada sebuah keluarga angkat. Kehidupan zaman kecilnya agak kasar sehinggalah meningkat dewasa. Zaman remaja dia diminati beberapa orang lelaki hinggalah dewasa hinggakan bermusuh dengan kak ngah kerana dipinang oleh lelaki yang dicintai oleh Kakaknya. Hidupnya kucar kacir bila ibunya meminta dia berpindah akibat sengketa dengan kak ngah. Lebih malang bila ibu kandungnya muncul dan kehadiran Jazlee yang menfitnahnya. 

Saya boleh bagi 2/5 rate untuk novel ni.

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...