Wednesday, March 4, 2020

Februari 2020 - Sampel, goodies, gift, contest dan giveaway

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Dah bertahun buat post ni. Rasa lemau lak. Mungkin lepas ni saya combine je banyak2 bulan atau tak buat terus dah post barang free ni. Kita tengok keadaan ye.

1. Depex Giveaway


Giveaway di FB Depex.dapat 3 kapsul sabun. Tak guna lagi. Tak tau keberkesanannya.

2. Watson Giveaway


Giveaway tahun lepas di FB Watson. Baru je umum nama winner. Watson tiap minggu buat giveaway. Pergi check kat FB diorang. Cuma kena sabar menunggu result. Berbulan baru announce.


3. Sampel Sunlight


Request di FB.

4. Sampel mask


Masa mengamuk Influenza, coronavirus ada la page fb buat giveaway mask. Saja2 je la hantar details lepas 3 minggu dapat mask.

5. Rempah kari


Dapat hadiah rempah kari bila beli novel dengan Lynn Dayana. Biasa dah beli kat penulis ni dan memang akan dapat gift setiap kali beli.

6. Sampel Skinlab


Register di FB untuk sampel night mask.

7. Home Tester Club


Register akaun di website HTC, dan terpilih terima sampel pencuci muka. Yang ni akaun husband. Husband yang terima. Dia dah guna pun.

8. Home Tester Club


Ni pun dapat under nama husband. Rasa macam saya skip soalan ni. Sebab tak leh nak try kat sapa. Supplements untuk yg ada masalah penghadaman.

9. Brands



Dapat sampel flavour baru untuk pati ayam. Perasa Vanila. Saya bagi dekat mak saya. Favourite dia.

10. Home Tester Club



Yang ni dapat under nama saya. Clinelle Caviar Gold. Rasanya bukan sampel sebab tak dapat surat mission cam selalu.
Saya bagi dekat adik ipar.

11. Goodie bag dari Ixora Hotel 


Program derma darah yang buat di Hotel Ixora. Saya, adik dengan husband pergi derma. Husband pergi toilet. Saya ambilkan sekali untuk dia dgn adik. Dia keluar toilet dia ambil lagi. Jadi banyak lak yang kami dapat.

12. Aeon Mommy's Card


Pergi Jusco nak beli baju Anas Auni. Masa beratur nak bayar, ada promoter datang minta register kad. Lepas register dapat plate.

13. Home Tester Club giveaway


Post gambar bersama produk HTC yang di terima. Bagi feedback sekali lepas guna barang tu.

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...