Monday, April 18, 2022

Review filem : Red Notice

 


Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Filem ni saya pilih masa nak lipat baju. Baru laju buat kerja kalau sambil menonton. So pilih filem random je. Mana yang Netflix suggest saya buka je. Beberapa filem gak saya pilih. Tengok sikit cam tak best, cari filem lain lak. Akhirnya filem Dwayne Johnson gak menjadi pilihan saya.


Sinopsis

John Hartley berusaha keras untuk menangkap pencuri barang-barang seni, Sarah Black. Dia menyamar untuk memerangkap Sarah tetapi misi Hartley gagal. Malah Sarah memerangka Hartley seolah-olah Hartley yang mencuri harta tersebut sehingga dipenjarakan. Hartley dianggap sebagai penjenayah dan diberi 'Red Notice'. Di dalam penjara, Hartley meminta bantuan Nolan Booth yang juga pencuri barang seni yang bukan calang-calang. Mereka berdua berkerjasama. Mereka merancang untuk menangkap Sarah semasa Sarah cuba mencuri Telur Cleopatra. Berjayakah mereka memerangkap Sarah?


Saya recommend filem ni. Ada plot twist.


No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...