Wednesday, April 13, 2011

sagatan si putih

salam..
nampak gambar di atas?
kereta suami ku bercalar teruk akibat disagat oleh tiang carrefour hari ahad lepas..
aku le bawak..
marah betol laki aku bila aku gtau..
dengan serta merta turun bawah p tgok kereta kesayangan dia..
terus merajuk xmau cakap ngan aku 5 jam..
nasib 5 jam je,
dah le ari tu aku p sagat sport rim dia..
pastu calar kat belakang keta xtau kena masa bila..

harusla nnt nak kena hulur duit p bg comel balik siputih dia ni..
huhu..
sori sayang..
saya kan pemandu baru..
baru 6 bulan dapat lesen keta..
dah confirm2 ngaku x pandai parking dengan comelnya...
tp encik suami dengan rela hati bg gak sang isteri ni bawa keta berusia 5 bulan dia ni..
huhuhuhu...

2 pendapat:

tricksrex said...

takpe amek sebagai pengalaman
kena la hulur2 kan sbb miza yg wat kekeke
tapi takpe kete husben jugak kan

;p

MiEzA said...

huhu.. kurang dah duit gaji bulan ni.. huhuhu

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...