Thursday, September 22, 2011

angry birds

salam...
mesti semua kenal kan haiwan ni?
merata - rata leh nampak barang - barang angry birds ni..
biasanya t-shirt ngan keychain hp (keychain ke panggil)
especially pengguna android, uphone theyphone iphone, strawberry blackberry..
saya sebenarnya baru je terjebak ngan game angry birds ni..
ketagih terus..
almaklum la baru pakai hp android.. huhu..
dah ketagih main game ni sampaikan semua version game ni saya download.
^__^
sampaikan nak online ngan baca novel pon dah malas.
lebih rela menghabiskan masa main game ni.
siap bersaing lagi ngan adik saya tgok sapa lagi terrorist.. ^__^
tu je.. hehe.. sungguh xde isi kan entry saya kali ni..
hehe.. peduli ape.. blog aku.. aku punya suka la... huhuhu

p/s - bitrhday saya bulan depan. nk dinner kat seoul garden.. discount 50%. tp kaki lom leh guna untuk jalan lg. TT____TT




semua gambar dalam entry ni ikhsan dr GOOGLE

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...