Friday, September 23, 2011

hantaran deco

salam..
rajin lak saya minggu ni. hari - hari ada entry..
ngah ada mood ni..
tengah bc novel pon leh dpt idea nak wat entry pasal pe.
tadi masa jenjalan ke forum..
tengok gambar kahwin artis ^__^
gambar Azad Jasmin dan Eira Syazira.
bila tengok gambar hantaran mereka, teringat 1 hantaran saya.




saya teringat hantaran saya sebab hantaran mereka pakai bear kecik tu.. comell..
hantaran saya pon ada bear. tapi besar gedabak.. hahaha..

kepada hubby. bear sy punya.. ngee

dr hubby :)

 saya memang la peminat teddy bear. hubby pon penah bg hadiah bear masa bercinta dulu.

sebahagian koleksi sy :) hujung kanan hubby bg ms couple

sebab tu la sy ada gtau pada mak cik yang deco hantaran saya nak letak teddy bear kat hantaran.
hntaran side lelaki dan perempuan saya nakkan ada bear gak.
hahaha.. gila kuasa kan saya ^___^
bila dah ada bear ni mmg jd perhatian la pd kanak2.. SIL crita, cousin hubby berebut nak bawa hantaran yang ada bear.. ^___^
OP wat bear sbg props :)
masa tu mmg xde google mana2 pon. main hentam je letak bear tu.
lepas kahwin saja la google.
tengok - tengok ramai dah pakai idea bear sebagai deco hantaran. ^___^
sungguh ketinggaln keretapi saya.. hahahaha..
ni antara gbr yg sy google.. hasil ikhsan google ye..










p/s - gaji naik bulan ni.. hahaha.. excited gila macam la tahun lepas tak naik gaji ^__^

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...