Wednesday, September 21, 2011

mereka berbadan dua



salam..
minggu lepas memang minggu di mana saya menerima berita
mengandung je..
oooppsss.. bukan saya yang mengandung..
3 insan yang rapat dengan saya..
1 - maksu, kawin november last year.
2 - farid, bestfriend, teman sekerja saya. kawin  february this year.
3 - shida , bestfriend, teman sekerja juga. kawin last 2 year. 1st time pregnant.

OMG.. seriously.. i'm so happy bila diorg msg saya berita ni..
persamaan mereka, semuanya mengandung anak sulung dan usia kandungan 2 bulan..
^___^
tak sabar nak menunggu rezeki saya pula..
insyaAllah.. semua yang rapat dengan saya mendoakan.

tapi masa pergi check up dengan doktor tulang, ada pesan kat saya, kalau boleh jangan pregnant lagi.
biar kaki saya betul - betul kuat dulu.
tambah pulak tulang peha yang patah. tulang peha tulang yang terkuat sekali dalam badan manusia.
ambil masa yang lama untuk betul - betul sembuh.
takut nanti bila pregnant kaki tak dapat support badan saya.
mudah untuk jatuh..
huhuhu.. sudah bincang ngan hubby. dia pon ckp ok.
asalkan tak mudaratkan kesihatan saya dia setuju.
thanks sayang ^__^
kawan saya ada cakap ''rilex miza, hang ngan laki hang dua - dua muda g, lagipun korang baru kawin''
erkk.. hahahaha...


p/s - hari ni jadual fisio. mari bersenam ~

gambar ihsan dari google

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...