Sunday, September 11, 2011

massage

salam.. 
nak coret kisah semalam..
ada tukang urut datang rumah semalam..
urutkan kaki mak yang sakit..
dah abis urut mak, saja - saja la sembang ngan dia.
pasal sakit belakang saya sejak lepas kemalangan..
xleh duduk lama skit mesti sakit.
baring pon sakit..
xkena cara rasanya..
mak cik tu tanya ada urut tak lepas kemalangan?
saya jawab tak.
dia kata tak leh lepas kemalangan tak urut nnt badan tak leh pakai lama - lama.
ni dah 2 bulan kemalangan
dia yang terjatuh pun g mengurut.
saya yang kemalangan tercampak jauh atas jalan ni harusla kena mengurut..
o0o0 saya mana tau mak cik..
ni pertama kali sy kemalangan dan jatuh tercampak dr motor..


gambar dr GOOGLE


maka dia pon memulakan sesi mengurut badan saya.
saya beritahu tempat yang sakit je..
memang berasa la urutannya.. rasa lembut je..
xmacam hubby sata tekan sakit ya amat..
last part urut di pinggan sangat la sakit dia tekan..
berkali - kali dia sendawa.
mak kata kalau tukang urut sendawa maksudnya angin yang berkumpul tempat sakit tu keluar..
wallahualam

sedap je rasa masa nadan ni diurut.
macam nak mintak je dia sambung 3,4 jam lagi.. 
hahaha..
tapi katanya ada appointment dengan orang lain g..
saya ni pon menumpang je sebab mak dah panggil..
crita kat hubby, hubby kata panggil lagi dia datang urut esok..
hahaha. ingat senang ke nak panggil2 ni..
ntah dia ada hal ke xtau la...
nnt suruh mak je arrange kan dia datang rumah..

kawan saya pun ada suruh p mengurut masa jumpa dia hari raya ritu.
dia siap offer bawa mak dia p skali tunjuk rumah tukang urut tu..
kalau nak g sendiri macam susah lak..
pergerakan saya terbatas
hubby kerja sampai malam.
nak kena call arrange dulu.
pastu nak g amik mak kawan saya. kalau bz cmne?
ni dah ada org dtg umah lagi senang..
mak cik tu jugak ada beritahu belakang badan saya tinggi sebelah.
belah yang cedera lagi tinggi..
huhuhu..
nak kena mengurut lagi bagi turun balik n hilang segala sakit
insyaAllah




bestnya kalau dapat p spa..

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...