Saturday, September 10, 2011

new handphone

salam..
sudah masuk minggu ke2 raya.
sana sini penuh dengan undangan open house.
pada teman - teman yang menghadiri open house,
berpada lah makan. jangan berlebihan.
berhenti sebelum kenyang.

berbalik pada tajuk entry..
hubby saya  bekerja pada hari raya ke2 dan 3.
untuk menggalakkan stafnya datang bekerja, kilang
tempat hubby kerja wat cabutan bertuah.
setiap yg dtg kerja akan dpt 2 ke 3 kupon no bertuah.
depend pada raya ke berapa kerja.
hadiah pertama tv 42'' kot (tak ingat)
dan bermacam hadiah lagi..

bertuahnya suami tahun ni dapat lucky draw yang hadiahnya hp.
hp ape?

samsung galaxy SL

nila pertama kali hubby menang lucky draw..
kalau selalu x penah pun menang.
dia kata rezeki selepas accident..
balik keje semalam dia serahkan pada saya..
hahah..
memang saya ada kata bg kat sy je hp tu.
sbb katanya nak jual.
dr jual baik sy pakai dan jual je E72 saya.
saya pun dah lama nak pakai android.
sony xperia yg android tu kegunaan bersama.
sejak kemalangan byk guna pada suami la..

tengok - tengok, betul di serahnya pada saya..
heheh.. thanks dear..
maka E72 saya bertukar tangan.
owh sayang sungguh.. itu la antara hp terlama sy pakai. sejak belum bertunang lagi pakai.
selalu saya cukup setahun je sy tukar hp..

dan ini pertama kali saya memakai jenama samsung.
saya hanya pernah pakai nokia dan sony sahaja..
masih sesi menggodek..
hubby plan lepas ni nak tukar network lak.
dia tak nak pakai maxis dah..
kami dlm family plan maxis.
hubby primary sy sub line.
nak terminate line maxis kena bayar rm400++
hohohoh...
berfikir sejenak..
tunggu kontrak habis dulu...
till then..
taraaann
present my new hp..

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...