Sunday, October 23, 2011

novel : valentino nervosa

salam..
minggu yang tak berapa banyak entry.
disebabkan broadband yang super lembap.
penggunaan melebihi dr jangkaan.
usage 4gb/ month
before this berdua je pakai. sekarang 6 org pakai.
laptop pon tak sempat rehat.
lepas sorg, sorg pakai...
haishh.. sudah2 melalut...


back to the topic~
nak review kesah novel ini




saya bagi 4 bintang - 4/5
last 2 weeks lagi dah habis membaca
ok, best ceritanya, kena dengan jiwa saya.
adik saya kata tak best. bukan taste dia kot.




sinopsis


Mariyyah putus cinta dengan Najmuddin masa hari valentine selepas 7 tahun couple.
so, dia macam allergic dgn hari valentine dan digelar valentino nervosa oleh teman serumahnya.
selama 3 tahun dia macam tu.
Then, dia kenal Amer pada hari valentine.
mereka kenal dengan pertengkaran kecil kemudian makin rapat
sehingga berjumpa dgn org tua Marriyah.
tapi hubungan mereka tak lama.
rupanya amer ni dah bertunang dgn teman serumah Marriyah juga.
teman rapat Marriyah lak berkenalan & bercinta dgn abg Najmuddin
tapi merahsiakan dari pengetahuan Marriyah
sbb tak nak dia terluka.
endingnya memang tak sangka~


adeh.. bila baca balik ntah apa apa saya taip..
ngeee.. saya tak tahu nak taip yg mana sbb whole story menarik. rasa mcm tak nak tertinggal satu ayat pon.. T__T


jom la baca!

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...