Saturday, October 22, 2011

their wedding invitation

salam.. pagi tadi ada terima kunjungan
menjemput family ke majlis perkahwinan anaknya. +_+
apa yang buat saya tertarik dengan invitation ni sbb :-

kadnye yang tebal. super tebal ok. kad siap dlm plastik lagi.
bila buka sampul nampak macam kad raya +_+
pastu ada macam poket dgn selit 2 keping kad lagi  X_X
satu kad in english, satu in malay.
dalam kad siap pesan lagi ''jangan bawa hadiah, kehadiran anda adalah satu hadiah buat kami''

owh.. so sweet.. kalau saya, nak tulis ''jangan bawa hadiah, bawa duit, kami xde duit dah. hahha
so ini la kadnye..

kad masih dlm sampul berplastik, tengok sampul pon dah hebat   





mcm kad raya kan? 




anak panah tu la poket yang selit lagi 2 kpg kad 2 version

keduanya yang saya tertarik adalah diorg invite selain bagi kad, sekali bagi doorgift.
erk door gift ke panggil?
ntah la..
1st time dapat invitation beserta hadiah.
kena bawa hadiah ni pergi kenduri ke? hahaha?
tapi kan tulis di kad jgn bw hadiah. ngeee
ingat kami je dpt. pak cik saya juga di invite dan dapat hadiah ni. *_*

siap ber 'ribbon' bagai.  besarkan hadiahnye. isi dalam adalah pasu bunga

so siapakah yang menjemput?
tauke Nasi Kandar Subaidah.
dekat penang ni mesti semua tahu kewujudan kedai nasi kandar ni.
dah banyak cawangannya. loaded kot.
wedding siap ditaja lagi.
saya belum pernah menerima invitation VIP mcm ni.
harusla pergi walau kena naik ferry ke seberang sana ^__^

2 pendapat:

Nini Mohd said...

wahh~
confirm mahal giler kad tu.
tak mampu nak mengidam kad xclusive camtu. -.-

http://ninimohd.blogspot.com

MiEzA said...

Nini - mahal rasanya.. Tak mampu.. Huhu.. Mampu pegang org punya je.. :-)

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...