Monday, March 19, 2012

Raja Lawak 6

Salam..
Jumaat lepas saya sekeluarga ke Dewan Sivik MBPJ sebab nak tengok Raja Lawak live..
Hahahaha.. Gila gigih kan? Dari Penang ke Petaling Jaya.
Bertolak 1 pm, sampai 6 pm.Then amik pas masuk dari Pakteh saya.
Owh, lupa nak gtau yang kami g sebab nak support group Pakteh yang masuk final, CUIT

Alif Darwish yang bergaya *_*
Katanya leh masuk 8pm. Kena beratur dari 7.45pm.. Sampai 8.30pm belum masuk.
Seriously sangat tak selesa. Dengan orang ramai, macam tak cukup oksigen je.

sebahagian sahaja
 Diberi taklimat syarat-syarat :-
  • Kanak-kanak bawah 12 tahun dilarang masuk (banyak je nampak yg bwh 12 dalam dewan tu)
  • Lelaki berselipar dilarang masuk (4 orang di hadapan saya berselipar dan diorg lepas masuk)
  • Lelaki berseluar pendek dilarang masuk (2 orang sebelah cousin saya berseluar pendek)
  • Kamera dilarang masuk (ok, ini adik saya bw masuk selepas disorok dlm beg galas saya)
Akhirnya kul 9 juga baru masuk. Ini first time saya tengok rancangan live.
Banyak kot peraturannya. Nak ke toilet pun time iklan yg 3 minit tu je.
Kalau masuk lepas 3 minit sila duduk di luar T___T

Dapat pass yang duduk atas sekali. Tingkat 3. T___T
Tapi ok la.. Still nampak Zizan dengan jelas. *_*
Yang silapnya area seat kami tu dipenuhi group yang support 2YOL yang suka menjerit.
Bingit sangat telinga sampai tak dengar sangat apa yang JOZAN cakap.

Upper Tier
Habis show dalam 12 lebih. Kul 2 pagi gerak balik.
Sampai rumah 6.30 pagi.. Sangat letih dan ngantuk.. #_#

ini je shot (capture by my bro) yang mampu dari tingkat 3 T___T
nak gak posing berlatar belakangkan .....
 Kebanyakan artis yang nampak di kalangan peserta Raja Lawak musim lepas.
Yang lain-lain, Yazid (AF berapa ntah), Ifa Raziah, Ali Mamak, Shuib, Siti Sarah.
Sangat menunggu kemunculan Zizan dan Johan di luar dewan tapi tak muncul gak.
Kuar ikut belakang kot T___T

Yazid AF
Ifa Raziah
Juara RL6 - Ajak SHIRO
Naib juara - ZERO
Tempat ke4 - 2YOL
Baby Face a.k.a Sathiya
Gman *_*
So, congrats to all contestant. Berpuas hati dengan keputusan.
Adios~

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...