Sunday, August 12, 2012

Pavlova

Salam..
Tetiba je meleleh air liur tengok gambar ni.

Gambar di atas di ambil dr FB Kak Su

Memang ada order Pavlova untuk raya tapi lum dapat lagi.
2,3 hari sebelum raya baru nak pick up.
Memang tak pernah rasa pun Pavlova ni.
Tak tau sedap ke tak, manis ke masam.
Tapi memang tengok buah-buah tu rasa nak sangat makan.
Nanti dah sampai yang order tu dan lepas rasa insyaAllah saya review.
Moga saya tak lupa. T_T
Ramai dah pernah rasa, makan, saya je belum T_T



2 pendapat:

Rina Lia (◕‿◕)✿ said...

Rina pun pernah mengidam cmni. Skali rasa alamak..takdela seperti yg dibygkan hahah. Sdap tu blehla tapi makan 1 sudu je sdap. Msuk sudu ke 2 da jd muak :) apepon slmt mencuba!!

MizA said...

Ye ke Rina? Miza pun mesti camtu nanti. Rezeki adik-adik la nanti :)

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...