Thursday, August 29, 2013

Masalah Bateri Freestyle

Saya berhutang nak review freestyle. Tapi ramai dah share review freestyle (FS)  maka tak perlu kot saya review cara guna FS dasar pemalas. Hampir 4 bulan menggunakan FS dan Alhamdulillah FS memberi kerjasama yang baik kepada saya. Stok EBM pun dah bertambah. Saya mengalami masalah bateri FS lebih kurang lepas sebulan menggunakan FS.

Kisahnya, tetiba kat motor tu blinking macam bateri nak habis. Padahal semalaman dah caj dan baru guna sekali 20 minit camtu. Bila charge pula naik ''bAtt'' blinking. Masa tu fikir bateri dah rosak, kena tukar baru dan FS baru sebulan guna. Saya pergi kedai yang beli FS, diorang call Lactaequip, kena bawa motor pergi Lactaequip. Saya kena tunggu sabtu baru leh pergi sebab weekday kerja. Malam tu saja google masalah saya ni dan jumpa jalan penyelesaiannya. Rupanya bukan saya je yang hadapi masalah ni. Penyelesaiannya charge 24 jam dan pagi esoknya masalah selesai.


Setakat ini itu sahaja lah masalah yang saya pernah hadapi sepanjang penggunaan FS. Saya juga hadapi masalah dengan handsfree. Asyik tak kemas je saya 'hang'. Memang saya yang tak pandai. Sudahnya time kerja sebelah kiri saya handsfree, sebelah kanak saya pegang guna tangan je. Time di rumah memang sebelah je guna. Hubby selalu tanya kenapa tak pam dua-dua belah serentak. Asal saya selesa sudah la dari guna dua-dua tapi sebelah senget takpun klip tercabut dan terus meleleh susu. Rasa cam nak beli bra di bawah ni tapi tak jumpa pun. Huhuhuhu..


2 comments:

  1. Bra tu mmg style. Medela fs pon style gak tp kurang mampu nak beli. Hehe

    ReplyDelete
  2. Salhah Suhot - tu la.. tengok bra tu sangat style. semalam g rgok price RM139. Huhuhuhu

    ReplyDelete

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...