Friday, September 26, 2014

Personalized Fridge Magnet

Assalmualaikum..
Hobi saya selain baca novel adalah kumpul fridge magnet (FM). Pergi bercuti mana-mana mesti beli FM. Kawan - kawan pergi bercuti pun saya pesan. Sekarang kan dah popular orang buat wedding, aqiqah, birthday bagi FM sebagai gift. Masa birthday Anas Syauqi tak terfikir pun nak buat. Next year la.

Ada la juga saya saja-saja mintak quotation personalize FM di Ig. Rata-rata kena order minimum 100 pcs. Ada yang 500 pcs. Banyak sungguh. Pastu jumpa Ig ni. Mintak quotation dan communicate berpindah dari Ig ke FB. Harga mampu milik.


Terus la saya send picture. Mula-mula 1 picture, kemudian 15. Sudahnya 21 picture saya send. Pastu tunggu turn untuk edit before print. Dah siap edit, buat payment dan siap pos. Dah selamat tampal kat fridge pun.

Gambar saya pilih mengikut kejadian. Dari pre wedding, nikah, reception, maternity photoshoot, babymoon, newborn photoshoot, holiday di bukit merah, Cameron Highlands, Bukit Merah, birthday Anas Syauqi. Ada lagi gambar pergi bercuti Kuantan, PD dan lain-lain peristiwa. Tak larat dah nak godek laptop, folder, external hard disk. Next time la.

p/s : sapa yang berminat nak order boleh contact Kak Izzan.

1 comment:

  1. Salam puan. Maaf mengganggu. Sy ada tgk puan ada buat operation remove of implant. Sy ada pertanyaan sikit sbb kalau jadi bulan depan sy nak remove implant. Sy nak tau mcm cara jalan akan berubah semua tak. Boleh puan email sy di whiteretro21@yahoo.com

    ReplyDelete

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...