Friday, November 21, 2014

Diaper cake

Kisahnya bila saya terima anak sedara baru hujung Oktober lepas dan buntu nak beli hadiah apa. Dah malas nak shopping baby hamper yang tak mengikut piawaian barang seperti yang saya nak. Terfikir nak hadiahkan Diaper cake. Selalu nampak di Instagram (Ig) tentang diaper cake. Harga pun reasonable dan paling penting cantik.

Saya pun cari-cari la instashop yang jual diaper cake ni. Biasanya kena tempah dan ambil masa untuk siap especially yang dah ada nama, yang ramai order. Ada yang sebulan baru siap. Ada yang harga over budget. Lastly saya decide pilih MyLittleShack. Terus whatsapp nombor yang ada di Ig tersebut. Deal malam tu juga. Inform bajet, pastu ada 2 pilihan untuk bajet saya tu.

Option 1 :
1 blanket
1 romper
1 bib
1 mitten & booties
1 toy
2 washcloth
17pcs diapers

Option 2:
1 blanket
1 romper
1 bib
1 toy
2 washcloth
15pcs diapers
Saya pilih yang 1, lepas pilih design katanya nak buat dulu. Kalau saya puas hati baru buat payment. Lepas 3 hari, Sha (nama seller) whatsapp saya diaper cake yang dah hampir siap deco, kalau saya berkenan, baru letak riben dan masuk kotak pos. Saya setuju, buat payment dan tadaaa...

 kalau FB ni Link nya

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...