Monday, November 24, 2014

REview Novel : Terus Cintai Aku


Novel yang saya beli dari group preloved. Beli sebab penulisnya, novel ni masih dijual di kedai buku tapi nasib baik saya tak beli yang baru. Rugi kot. Cerita meleret-leret. Baru seminggu saya habiskan bacaan, dan sekarang saya dah tak ingat jalan ceritanya.

Sinopsis
Zalis yang berpegang pada janji zaman kanak-kanaknya yabg Khilfie akan bernikah dengannya dan dia terus bersendirian. Hubungan mereka terputus bila ibu bapa Khilfie meninggal dan dia di jaga oleh ibu saudaranya dan berpindah. Apabila mereka bertemu semula, Khilfie akan melangsungkan majlis bertunang dan Zalis kecewa. Ini menyebabkan Zalis mengelak dari bertemu dengan Khilfie tetapi sebaliknya dengan Khilfie yang teruja bertemu semula dengan teman kecilnya. Semuanya berubah bila rahsia tentang janji zaman kecil mereka di ketahui Zalis. Bagaimanakah kesudahan kisah cinta mereka?

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...