Friday, November 28, 2014

Rezeki contest dan giveaway Oktober

Oktober, wall FB saya penuh dengan contest / giveaway. Saja try luck masuk contest Like, Share.. Alhamdulillah, 3 bulan berturut-turut ada rezeki saya bila join contest / give away. Banyak juga yang tak berjaya. Tipu la kalau tak kecewa bila result keluar nama saya tak tersenarai.

#LetsSupportBreastfeeding


Contest anjuran MyNutriBaby, berlangsung sepanjang September, iaitu bulan breastfeeding dan pengumuman pemenang pada bulan Oktober, kami dapat runner-up. Walaupun runner-up, hadiahnya best, banyak. Buku je dah 5. I'm loving it.
Saya join guna acc hubby
Semua ni dapat 2 set 😃

Giveaway Hana's Headband

Giveaway anjuran Hana's headband, add atau follow instagram, tag 5 rakan pada gambar di atas dan yang terakhir komen di pilih sebagai pemenang. 2 dipilih di FB, 3 dipilih di Ig. Saya take part di FB dan Ig, rezeki saya di Ig. Hadiahnya, leh pilih 3 headband dari koleksi handmade owner.

sila pusing kepala >_<

7 wonders of food with S-26



Anjuran Fb Wyeth Nutrition, hantar gambar anak tengah makan ayam, lengkapkan slogan 30 patah perkataan dan 20 yang pertama dapat gift. Saya yang pertama letak gambar dan slogan. Rasa macam tak terpilih je sebab gambar Anas tengah makan tu tak nampak clear pun makanannya nak banding dengan gambar-gambar lain. Dah memang rezeki Anas 😁

Ada mouse pad, sampel susu, baucar diskaun
Sticker, pamplet dan tempat
Gantung leh Sangkut barang. (xtaU naMA pA)

Set bersalin terbaik

Contest anjuran Fb e-mum shop. Ni contest ke dua saya join anjuran fanpage ni. Yang first menang barut. Yang ni kena tag seberapa banyak yang boleh pada komen gambar contest kemudian share. Alhamdulillah saya antara 3 pemenang yang di umumkan.

Dumex
Ini dapat dari Dumex Mama Club. Susu Mamil Learning 600gram, tak ingat dapat sebab apa 😭

Friso

Saya reGisTer jadi ahli di website Friso dan dapat formula milk Friso Gold step 3 600g

Dutch Lady Moms Club

Penghujung Oktober, terima kad birthday dan ada selit untyk tebus satu pek susu Dutch Lady 350g.


AlhAMdulilLah... SaYA bersyukur saNgAT,sUkA-sukA je join seMuA ni. Ada rezeki kAMi Di situ.


1 comment:

  1. Good sharing, MyNutriBaby is an online community education programme and led by Nutrition Society Malaysia (NSM) and supported by Philips Avent Malaysia, is running a campaign that focuses on the importance of supporting breastfeeding mothers at their workplaces. For detail visit:
    http://kidbuxblog.com/mynutribaby-is-a-workplace-for-working-mothers-who-are-still-breastfeeding/





    Best Regards,
    Split Queen Box Springs or split queen box spring

    ReplyDelete

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...