Tuesday, January 20, 2015

4th Wedding Anniversary celebration

Thank you for choosing me
to be your lifetime partner and create our own 
family together. Thank you for
always listening to me, 
supporting and encouraging me.
You are such a good husband, a superb daddy
a trustworthy bestfriend
and a great listener! Lets be a
great parent to our amazing and lovely 
son.

Alhamdulillah, dipanjangkan usia dan jodoh kami untuk meraikan ulangtahun perkahwinan kami yang ke4. Masih mentah usia nya, panjang lagi perjalanan, banyak lagi dugaan yang bakal di hadapi. Moga kami berdua saling mempercayai, mencintai dan menyayangi. Seperti pasangan lain, mesti nak sambut anniversary. Tak kurang juga kami. Selalunya sambut ni saya la mastermind. Bagi saya, saya nak sambutan yang berbeza setiap tahun. Tahun ni memang buntu fikiran nk sambut camna. Tanya hubby, dia cuma cakap dinner somewhere, beli kek seperti tahun pertama sambutan. 

Seminggu sebelum tarikh saya terfikir nak dinner di hotel. Google, pm dan call beberapa hotel survey mintak quotation. Saya prefer buffet dinner tapi tak da pula menu yang kena dengan selera. Hingga la saya nampak iklan Hotel ni. Esoknya call dan lepas discussion kami setuju nak celebrate di situ. Harganya 😩 juga tapi fikirkan sambutan untuk hari istimewa bersama yang tersayang, apa salahnya.

31 Disember 2014

Tengah hari sibuk hari berkenaan saya terjah mall beli hadiah. Gatal nak bagi, selalunya kami tak pernah bagi hadiah pun. Tak balut pun, letak dalam paper bag ja tapi tak nak bagi hubby nampak, sorok la dalam beg teleKung. HaBis keje sampai rumah mandi dan siap. Nasib la Anas dah ada yang tolong siapkan. Kemudian hubby sampai dan terus gerak ke hotel. Dinner mula 6.30 petang. Kami sampai lebih 7 malam.

Sampai di lobi, terus ke ballroom, register, bayar daN diiringi ke meja kami. Speechless saya tengok dekorasi dewan, tempat makan dan kepelbagaian menunya. Bukan tak pernah dinner di hotel tapi kali ini memang awesome. Dengan iringan muzik dari live band yang suara mereka sungguh lunak, di selang seli dengan cabutan bertuah dan makanan yang lazat memang jadikan malam itu sangat istimewa.




Kami bergilir solat, kemudian sambung makan, selepas solat saya berikan hadiah pada hubby. Kemudian staf hotel berikan belon helium kepada kanak-kanak. 10 malam kami pulang.

1 Januari 2015

Kami sambung celebration hari ni pula. Dinner di Secret Recipe. SR dah ada pakej sekarang. Pakej jimat makanan, minuman dan kek. Awalnya hubby tanya saya nak tak dia order kek masuk ballroom hotel. Call hotel untu confirm outside food allow or not. Then fikir balik nanti banyak sangat menu nak makan dan saya minta tunda ke next day. Nasib tunda 😁

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...