Tuesday, June 2, 2015

Mum & Kids Fair, Baby & Kidz Fair

Ada 2 event hujung minggu yang lalu, kedua-duanya sempat saya pergi. Mulanya pergi ke Spice dulu, kali ni mudah nak parking banding dengan sebelum ini. Booth pun lebih banyak. manusia pun tak ramai, cuma nak naik lif masalah la, semua pun datang bawa stroller. Kami panjat tangga je. Mula-mula beratur untuk register dulu, nak goodie bag. Hubby bisik, satu family dapat satu je beg, so kami line up jauh-jauh, tak sembang. Dapat la 2 goodie beg. Lepas pusing melawat semua booth dan decide nak beli apa. Actually memang dah fikir dari rumah nak beli nursing bra, bekas air untuk Anas dan head to toe. Tapi yang dapat nursing bra je. Tu pun harga melampau mahal banding dengan biasa.


Mamypoko pant RM60 untuk 2 beg 60+10 (saiz M) 
Vit c tablet brand Citrex. Sebotol ada 90 biji. 2 botol RM10. Amik 4 botol perasa oren dan anggur. Total RM20
Nursing Bra RM22/pcs 
Education board untuk #AnasSyauqi Banyak booth jual, paling mahal RM22/pcs, dan kebanyakannya sold out board ABC. Lastly jumpa booth yg jual harga RM15/pcs Beli 6, total RM60. 
Goodie bag, chewing gum je 5box/bag, antabax soap, sample drypers, pad, minyak dan minuman.

 

Kemudian ke Gurney Paragon, 4 kali pusing cari parking. Parking yang ada semua mencekik darah dan tak selamat. Ini kali pertama kami ke sini. Sudahnya, lepas park, jalan ke event, kutip goodie bag, satu family satu bag. Yang ni tak boleh tipu sebab kami berdua je dekat kaunter tu. Lepas ambil goodie bag boleh join game masuk token, hubby yang buat, dapat la lolipop satu hadiahnya. kecik je booth tu, lebih kepada education class, game. Ada aktiviti yang kanak-kanak leh join. Tak sesuai untuk kami anak beranak. Tak beli apa pun.
Dari ESCAPE
DAri Goodie Bag

 Lepas tu lapar, hubby tanya nak makan mana dan dia suggest ke Becha Lama. Kami pernah makan di situ dulu. 



fries, spagheti Becha (recommend), nasi goreng ayam pedas 
dan tomyam (tiada dalam gambat) semua sedap.
 
Balik, hubby ajak naik feri, katanya Anas belum pernah naik feri dan dia menangis sepanjang perjalanan.

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...