Friday, September 11, 2015

Ogos - Contest, Giveaway and sample

Salam Sejahtera..

1. Libresse PMS Factor

Di FB Libresse ada apps untuk PMS Factor. Join, klik sana klik sini, kalau bertuah menang la.
stok sebulan pad, RM40 baucar Jusco, 4 keping tiket wayang

2. Original Sunglasses


Hubby yang join ni dan menang. Rezeki dia :)

3. Vaseline Woop

Kempen dah tamat, so redeem je barang apa yang boleh dengan point yang ada

Losyen, syanpu, roll on

4. Drypers Baby Club


Jadi ahli dan terima gift ni

5. Domino Pizza Malaysia

Jawab soalan dan semua yang jawab tepat dapat discount untuk pembelian pizza.

6. Sampel Daylong


7. Emborg - Power Panda Merdeka Giveaway


Sambung ayat yang di beri dan 58 yg bertuah di pilih.


8. KaoLaurier - Diamond of the Months


Lebih setahun saya cuba untuk ini dan bulan Ogos saya sudah mahu mengalah dan bulan Ogos juga saya di umumkan sebagai Diamond of the Month - July. Nak juga jadi seperti saya? Like fanpage Kaolaurier dan like, komen, share setiap update dari mereka dan jangan lupa letak sekali #LaurierSparkles. Yang penting sabar 😉

9.  Keep Smiling

Jawab survey / soalan yang di tanya dan siapa yang jawab yang ke 50, 75 dan 100 akan terima hadiah. Hubby punya Fb yang bernasib baik, jadi yang ke 50, dapat la pilih Systema toothbrush yang kita nak sebagai hadiah.


10. LINE - Orange Mania

Jawab soalan di Orange Mania berkenaan Merdeka dan kalau bertuah dapat voucher BH Petrol RM5 atau RM50. Ada la terma dan syaratnya kan. Kena isi sekuranyanya RM30 baru layak nak redeem dan stesyen minyak BH Petrol yang terpilih je.


11. MH Hotel - Aku Nak Raya Photo Contest


Join masa raya hari tu. Letak gambar moment raya. Tak menang pun tapi semua yang join dapat voucher untuk stay kat hotel. Expired tahun depan.


12. Drypers Baby Care Answer & Win a Trial Kit

Jawab soalan di website Drypers dan kalau bertuah menang la hadiah seperti di bawah ini.


13. Ajinomoto - Aji Riddle

 kira berapa botol ada dalam gambar tu dan beri jawapan di bahagian komen. Saya 10 yang bertuah.




14. Marc Anthony Hair Care Malaysia

susn gambar di atas tu dan bertuah di pilih sebagai pemenang.


FB ni memang banyak buat giveaway macam ni. Mudah je soalan cuma chance nak menang susah sebab pemenang seorang ja untuk setiap giveaway. Banyak kali gak saya cuba dan akhirnya menang gak.

15. Mamee Chef

register di sini http://goo.gl/forms/57h8ihjJnW. dan kalau bertuah boleh la terima macam saya.


 16. Libresse - PMS Factor

Masa join PMS factor saya guna akaun FB hubby, dan yang tu dapat sampel di bawah ni.


17. Wyeth Nutrition Fb


Jawab soalan yang di beri, rasanya ada few round. Penghujung Ogos, saya dapat call yang katakan saya menang. Kena pilih nak susu mana. So far kat fb belum announce lagi nama pemenang.

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...