Friday, October 16, 2015

Baby & Kidz Fair

9 hingga 11 Oktober2015, berlangsungnya Baby & Kidz Fair di SPICE bermula 11 pagi hingga 9 malam. Saya dan suami sempat pergi hari kedua. Tujuan nak top up barang yang perlu dan untuk Anas join aktiviti. Sampai sana dah tengah hari. Sebelum tu kami pergi Toyota road tour di Autocity, Juru. Registration dapat cap.

Insidr goodir bag. Kali ni tak dak
Limit satu beg satu family

Firstly, line up untuk register. Register dan claim goodie bag lain-lain tempat. Pastu ke kaunter game. Dah penuh peserta, Anas jadi calon simpanan je. Ramai orang, nak jalan pun susah. Tapi kali ni lebih banyak booth, lebih banyak barang bayi dan ibu.

Yang loose tu sampel

Diapers yang ada MamyPoko dan Drypro. Di pintu masuk, ada promoter bagi kertas untuk redeem sampel DryPro. Saya beli 2 pek Drypro pant, RM50. 60pcs setiap satu. Tak pernah cuba lagi brand ni. Beli yang pants untuk kegunaan siang. Malam guna Easy Fit Pants MamyPoko, yang beli masa baby fair lepas, ada lagi stok. MamyPoko harga agak mahal banding dengan sebelum ni. Easyfit Pants RM31.90. Sebelum ni RM30 je. Harga GST kot.

2box, 16 sachet, FOC 2 sachet expired Dec2016

Selain itu, saya beli mandian herba, 16 peket, RM50.90. Barut bayi, RM5 sehelai. Seluar pendek Anas RM10 untuk 3 helai. Autumz storage bag RM10/ box. 25pcs, 12oz.

Geram tengok corak
Rm10/box

Persiapan untuk Adik Anas :)

1 comment:

  1. bestnya terutama herba mandi tu...dok dlm hsj ni xtau pun ada bby fair kalo xleh suh kawan runnerkan brg.....btw dalam wad 12 ni mana ada katil..yg ada incubator ngan cot bby je....tadi miza ada dtg ka? misi ka? sbb wad ni xleh masuk kalo bkn parents......apa-apa email s0undl4cks@gmail.com

    ReplyDelete

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...