Thursday, December 3, 2015

November - Freebies, sample, giveaway and contest

Salam sejahtera.
Oktober agak kurang barang percuma yang diterima, harap November lebih baik.

1. Chupa cups


Giveaway di Facebook Chupa Cups, lepas jawab, bagi details. Tak de umum pun senarai pemenang, tiba-tiba sampai hadiah.

2. Woop - Ridsect

Di beri Ridsect Advance trial kit untuk lengkapkan misi baru di woop.

3. Sampel Sunplay


Request di website / FB

4. LUX Giveaway

Saya join Lux Giveaway di 4 blog yang berbeza. Alhamdulillah, saya menang dari 2 blog tapi syarat dari pihak Lux, seorang pemenang hanya boleh menang satu hadiah.



5. DOVE Giveaway



Untuk Dove Giveaway, sempat join kat satu blog je dan Alhamdulillah menang.

6. Super Fun Thursday

Giveaway yang ni join tanpa jemu setiap minggu, akhirnya rezeki berpihak pada saya.

7. Majalah Pa&Ma


Giveaway di Insta. Like Ig,komen, repost dan tag kawan.

8. Kiehl's Sampel



Yang ni join di website. Ada mission macam tressure hunt. Dah complete semua kena redeem di store berdekatan atau sampel di pos jika tiada outlet di negeri tersebut.

9. Monaliza Giveaway


Giveaway anjuran fanpage Monaliza Mastura. Follow step yang di perlukan dan saya dapat hadiah saguhati.

10.  Ubermen wax sample

Jawab questionarre dan sebagai saguhati di beri hadiah ini. Dapat 2 set. Satu nama hubby, satu lagi nama saya.

11. Yogood Junior Giveaway

Add caption

Jawab soalan di FB dan kami bertuah. Laki bini menang.
Anas suka sangat makan. Sekali hadap habis
 4 bar dia sorang.

12. P1 Connect

Jawab soalan di Fb p1 beserta #, dan nama suami bertuah.

13. World Antibiotik week


Daftar dan tunjuk demo 7 langkah cuci tangan dan dapat ini.

14. Lactacyd Teen Sampel

Request di FB rasanya. Baucar yang di beri tu dah expired.

15. Gift di USM Konvo fiesta

Kotex buka booth, ada lucky draw, ada satu lagi booth pun buat lucky draw. Dua-dua lucky draw tu sata dapat itu semua.

Dari 3 box Pixy, ini isi dalamnya

16. Simple Skincare

Jawab soalan di post FB, ada banyak round, banyak yang saya join. Lama dah join ni, hujung November baru umum menang. Dapat email,kena collect di Kl hadiahnya. Saya request untuk di pos kan hadiah.


Alhamdulillah, setelah Oktober yang suram, November saya di murahkan rezeki. Harap berterusan di bulan-bulan mendatang.

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...