Saturday, May 5, 2018

April 2018 - hadiah contest / giveaway / goodies / sampel

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

1. Sunway Pals


Daftar membership. Percuma dan dapat non woven bag. Boleh collect point di outlet² tertentu.

2. Goodie kenduri


Pergi kenduri kahwin dan goodies bag dapat sabun mandi Dove.

3. Uda Playland

Program Uda Land untuk projek perumahan. Event ni lebih fokus kepada kanak². Masa pendaftaran dapat tumbler. Satu tumbler bocor. Lepas guna baru tau bocor.

4. Minggu kesihatan sedunia


Sambutam hari kesihatan peringkat hospital. Ada beberapa booth. Saya jawab soalan dan boleh pilih hadiah. Ada notebook, pen dan pencil case. Saya pilih pencil case.

5. Applecrumby diapers


Request diapers di FB Applecrumby.

6. Similac mum christmas giveaway


Saya tak ingat ada join giveaway ni. Saya terima 2 tin susu untuk ibu. Expired lambat lagi. Minum la dengan oat.

7. BookDoc - Health Quiz


Jawab soalan berkenaan kesihatan. Saya jawab dan elaborate sikit jawapan. 😆
Dapat baucar Oldtown RM30



8. Freshkon giveaway

Jawab soalan di FB Freshkon, nama husband menang. Menang 30pcs daily lenses. Try la pakai 1. Power tinggi sangat rasa pening.


9. B infinite Brain Exercise


Jawab soalan dan fill up details. Alau bertuah dapat 150 point yang akan kredit terus ke akaun.


10. Sampel sustagen


Husband request sebab pergi klinik nurse cakap Anas dan Auni kena minum susu walau dah lebih 2 tahun.

11. Abbot Mommy scoop - Nutrition partner


Beri sebab kenapa Similac Mum menjadi pilihan. Saya menang 900g. Tin ke 3 dapat.

12. Sampel Dutch Lady


Ini saya request sebab nak try yang mana sesuai dengan Anas Auni.

13. Sampel perfume


Sampel perfume ni dapat sebab sign up link yang lalu lalang kat FB. Tapi dah pecah masa sampai. Saya tak buka pun. Terus buang. Ramai budak² kat rumah. Bahaya.

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...