Thursday, December 6, 2018

November 2018 - Freebies, samples, hadiah, giveaway, goodies, contes

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Saya kumpulkan barang yang saya dapat secara percuma selama sebulan.
Bulan November tak banyak barang dapat, contest pun tak menang. Tak de tuah bulan ni 😑

1. Sampel teh Lipton


Request di FB. Dapat 2. Satu lagi nama suami tapi tak sempat nak snap.photo, dia dah minum.

2. Sampel Body Shop


Pergi outlet Body Shop, tunjuk post kat atas ni dan dapat sampel.


3. Safi - Lazada Mall


Follow di Lazada dan screenshot. 50 yang pertama akan diberi gift.

4. Honda Origami FB Contest


Tonton video di FB dan jawab soalan.



5. TGV Cinemas - Overload


Jawab soalan berkenaan filem dan nama husband teepilih di antara pemenang.


6. Nestle Breakfast


Register di link FB. Isi particulars dan jawab beberapa soalan. Mula-mula guna FB saya, lepas jawab soalan, submit tapi lepas submit loading. Bila check semula reject. Beberapa kali buat dan jadi camtu. Guna FB husband lak, rupanya tak boleh orang laki. Nak perempuan je. Nasib la ada FB lain, guna akaun lain dan baru berjaya. Bila terpilih dapat message dan kena isi alamat. Sehari lepas tu terus dapat box macam kat atas tu. Terkejut saya sebab besar sangat. Saya bayangkan kecil je. Puas hati. Anak-anak la paling seronok. 

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...