Monday, August 6, 2018

MPSP Fun Walk



Tarikh : 04 Ogos 2018 (Sabtu)
Masa : 7:30 pagi (flag-off)
Lokasi : Taman Rekreasi Ampang Jajar,Sungai Krian, Seberang Perai Selatan
Jarak : 6km
Bayaran : RM35




Event ni saya daftar lambat. Last day sebelum close baru daftar. Collect baju awal 2 minggu kat Lobi MPSP Perda.


Flag off 7.30 pagi. Masa kami sampai belum 7 pagi. Singgah kedai mamak makan roti telur dulu. Lepas makan, terus ke tempat event. Parking banyak di sediakan. Masa kami sampai VIP tengah buat ucapan. 7.30 pagi flag off. Aktiviti santai je. Jalan-jalan. Tapi ramai je yang lari. Husband lak dah biasa lari, asyik nak cepat je. Lari la jugak sikit sambil tolak stroller. Pastu kaki cramp sebelah. Husband ubah Anas Auni jadi 1 stroller. Dia je lari tolak budak² tu. Saya jalan seorang². Okay sikit bila jalan tak tolak stroller.


Masa kilometer keEmpat ada orang tegur saya dari belakang. Rupanya kawan kerja sekali dulu. Kebetulan jumpa. Lama dah rasanya tak jumpa. Sempat la sembang kejap dan bergambar. Sampai je finishing terus ke khemah disediakan untuk ambil medal dan air mineral. Tak sesak di bahagian ni. Bergambar dan terus balik.


Pendapat saya dan suami, dengan bayaran RM35, kami dapat baju, wristband, medal dan air mineral. Kalau di beri roti atau pisang mungkin lebih baik. Lepas 6km jalan, lapar kot. Biasa saya join event ada je roti dapat. Tak pun ada van milo atau air coklat keluarga. Mungkin boleh di perbaiki pada masa hadapan.








No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...