Thursday, March 29, 2012

Novel!!

Last week dapat gaji terus borong ini. Sekali isnin lepas dapat berita ****.
Padan muka aku. Kan dah habis duit.
Dah la banyak nak pakai duit.
Mau bersawang semua novel ni akibat takde masa nak membaca.
Sabar Miza.. Semua yang berlaku ada hikmahnya +_+

4 pendapat:

NamaSayaDiana said...

Banyak gila!!! Eh! Yg bawak Aku Kan Novelis tu buku aper? Xper, bace pelan2. Jangan tak tido udah. Ko tu dah nak keje balik dah :)

MizA said...

Hahhaaa.. ko rupanya.. terfikir gak aku sapa yg dah tau aku dah kena keje ni..
bwh aku kan novelis tu ahadiat akashah nye novel. valentine datang lagi dan pergi.
tak tau novel baru dia atau cetakan semula.
aku tgok dlm tu cetakan pertama 2012.
bajet buku baru dia la.

Anonymous said...

Tu buku baru die la Kak Miza....
Kedai buku popular je yg de....

MizA said...

anon - ye yang.. dah khatam pon :)

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...